網頁

2016年7月7日星期四

晚餐之白糊椒咸菜排骨湯飯

今日學生仔放假,家長日啲老師好忙,中午就會食粉麵,丸同腸簡單啲,但我都喺好忙,早上要預備所有嘢同煲紅豆白合蓮子糖水,下午就要幫手搬嘢,直到今天無老師知我走,只有幾個同我熟的就知,當我同她們講,個個都好出奇同以為我講大話,下午知我走的老師因要返暑期班,同我講以為我唔知邊個做我位,其實都估到只不過無淋咁多原來自己好真喺好傻,只蟹搞咁多嘢就喺想我走,因我人工高同唔洗同啲仔清潔高級好多,對啲無文化人來講就喺好工,還同老師講我好多唔好嘢,我知道後好唔開心放工去到街市都行完無買嘢,心情好差唔知自己想點,去到超市想買冬瓜做湯飯又無,最後買咗咸菜排骨煮咗湯飯,炒菜同有條烏頭,是是旦旦又一餐



沒有留言:

發佈留言