網頁

2016年7月19日星期二

晚餐之薑蔥黃花魚

哩幾日返去都要煮飯,果幾個女人同寫字樓2個,還有四日就唔洗做,啲人真喺好好笑,四日都唔放過,今日第一餐只蟹都專登帶餸回來,搞到個班女人全部唔食我煮啲嘢,出聲就唔洗浪費,唉唔理得咁多做咗自己嘢就得,下午本來都無咩嘢做,但只蟹都唔放過專登去洗爐,你洗你的事但個舊人就出聲話廚房喺我應該去幫手,我真喺彩她都傻,點知啲人都出招倒瀉樽鼓油叫個人出來話要我自己去清潔,最後都喺廚房幫只蟹,邊做邊叫好污,我接手是比現在更污,要做比人睇喺你的事,如果換第二個要走還跟你傻,最慘還要話唔得自己再返做,咁你就自己做啦,唔洗比我睇,又唔洗玩到咁,我相信有報應等睇,今晚本來去超市買餸就得,點知啲人買左只雞明午食,喺百佳買就超額,咁啲人就叫我喺街市買,菜同節瓜滾魚肉就唔哂超得多,我本來可以出聲叫她們下星期我走咗你哋想點就點,但最後都無出聲照做,咁自己就順便買魚,見她耐無食黃花就買左返去煮薑蔥,炒菜焗雞翼又一餐




 午餐煮青紅蘿蔔栗米豬骨湯,南瓜炆排骨,鮮檸檬蒸魚同炒菜心,人哋帶咗臘腸同魚仔回來蒸


沒有留言:

發佈留言