網頁

2016年7月16日星期六

晚餐之麻辣魚雪菜蛋肉碎米線

今日返去要煮飯,只蟹就繼續搞廚房,當我準備好哂嘢就叫我這叫我那,自己都唔做,唔明自己咁傻還比人點去幫手攞功,花姐就靜靜地話我唔洗理人,你都唔做就少理,唉就喺人哋知我睇住來食無法,反正還有一星期就走,午餐煮薑蒜炒菜心,蕃茄肉片炒蛋同梅菜蒸鯇魚加多個粉葛豬骨湯,有人想攞走就話我煲湯細,得七個人食上次食九個都喺用個果,算以為啲人真喺好飲得原來喺想今晚唔洗煲,下午繼續洗嘢,突然收到家姐入咗院放工就去睇,搞到好夜以為得我同老公食,昨晚淨碗湯飯比老公,自己煮過麵,點知大女話回來食咁又想食米線就去超市買嘢,老公放工時就買咗鹵水鴨,快手煮個米線用咗李綿記只麻辣醬簡單炒肉同魚蛋,好好味又快手又開飯









沒有留言:

發佈留言