網頁

2016年7月24日星期日

晚餐之豆腐滑蛋蒸蝦

今日開始放假又可以話唔洗做,雖然星期日但都瞓唔到,一早就醒可能淋起有規律的生活要改變啦,老公同啲女叫我休息下先,但我習慣左咁多年的生活,淋起唔做就唔開心,好希望快啲搵到份自己喜歡就好,我喺個好怕清潔的人,所以一定唔會搵返哩啲工,想搵返文職我淋都幾難,年紀問題啲人再請都搵個細啲,Hea左成朝就去奶奶到,跟住約左細妹飲茶,飲完就回家買餸二個女都返,家人就最好隨便點煮都得,最後幾餐真喺好有壓力,又唔知煮咩又怕啲人唔食浪費,我淋返起舊年點會入去做,做得掂又無淋完全好輕鬆,每餐啲老師同啲仔都讚,最記得淋放假有個仔走來抱住我同我講多謝我時常煮咁多她嘢比他們食,那一刻我覺得好開心,好直得,過去哩一年我真的好用心去煮每一餐,可能真喺唔好彩被人咁玩,算啦又講左咁多費話,今晚買左蝦本來加洋蔥炒蛋,最後用左豆腐去蒸,簡簡單單又開飯












沒有留言:

發佈留言