網頁

2016年7月14日星期四

晚餐之芫茜皮蛋鯇魚豬骨湯飯

今日返去繼續洗廚房,我記得初來時一個月左右就放暑假,都有安排洗廚房只有一天,全部人都一齊做,當時只有三個咁啲舊人就好是旦,連放什物果度都話唔需要洗,叫我是旦抹就得,今次只蟹接手當然要做到最好比人睇,七個人做咗三日真喺咩嘢地方同洗,但都未搞掂本來有人話洗爐,但只蟹話有人還要煮,好似唔想最好就唔洗我有本事就搶去做,我真的無所謂,個個擦鞋精不停話好乾淨好好連行都唔同啲,啲人真誇張唔通做人要咁先得,我真的做唔到,今晚得我同老公就買咗鯇魚,菜同豬骨同老公最愛的掌翼就回去,淋住明早煲定湯點知唔記得買料只有骨,咁煮湯飯時就加咗二件,煮起個湯飯更濃更好味,炒菜又開飯啦



沒有留言:

發佈留言