網頁

2015年12月16日星期三

公司在Sheraton 食下午茶提早興聖誕

以前聖誕公司都係我安排食飯抽獎,近幾年舊公司開始未落時就連興祝都無,只係提早收工今年轉咗新公司第一次喺公司有表演又有抽獎再去食下午茶自助餐,真係好開心,雖然只係抽到份小禮物但都好開心,校長又有禮物,主任又有而最驚喜喺有個西藉老師專登入廚房送聖誕禮物比我,同我講比我no share, 好多謝我每一餐,我開心到都唔知比咩反應,最後就收起帶回家,好啦又講下今日喺喜來登的下午茶都非常好,好多嘢食,有蝦,螺同青口,壽司,魚生…………下午茶來講算好好價錢唔太貴,二百幾比起上次龍寶好得多,下次一定要帶啲女去試下























沒有留言:

發佈留言