網頁

2015年12月15日星期二

晚餐之芫茜皮蛋鯇魚腩湯

今日如常回去做野,點知花姐唔舒服最後午飯都無食就回家了,我都知今日一定無得走要幫花姐做她的工作,雖然知道但當主任同我講時我都應OK,但淋淋下自己都有好多野做,平時她們有人放那四點人就會頂上,但點解今次要我,我走去同主任講,點知都係同她們一堆還給她說話多多,真後悔同她講反正講完都完做,搞到今晚六點幾先走,返去已經無心機煮想出去食,最後都喺是旦買啲野回家,簡單滾個湯炒個菜就說,是是旦旦又一餐


 材料:魚蛋3粒,豬肉丸3粒,皮蛋2只,鯇魚$15,薑4~5片芫茜蔥$5
魚洗淨切細件,芫茜蔥洗淨切段,皮蛋去殼切細粒
 先將薑,魚蛋同豬肉丸入煲煮滾
 水滾起加入魚腩同芫茜頭,最後加鹽糖調味就食得

沒有留言:

發佈留言