網頁

2015年12月18日星期五

晚餐之齊人提早過冬

今日有個姐姐話唔舒服無返,所以好忙因為幫我手的同事要出去幫手,自己一個做到暈又唔舒服已book咗睇醫生,只係早收二個鐘去睇,搞到同事要幫我做我未做完啲嘢,真唔好意思,現在我有事放假或她有事我哋就互助去做,而其它人放假我哋就要再去分,真係唔公平,無法啦人善被人欺真的無錯,今晚細女話回來食飯,咁啱我又唔舒服book咗睇醫生,本來都唔想煮但時間又唔湯唔水,最後都買咗嘢先回家煲咗個湯,洗咗菜就出去睇完醫生返去就買啲肉,再煮多個蝦提早過冬,現在啲女大了有自己的節目未必正日一齊食,所以見人齊就食咗先,返到家無耐個個都返到,快快手手又開飯





沒有留言:

發佈留言