網頁

2015年12月9日星期三

晚餐之臘腸排骨煲仔飯配什錦湯

今日星期三又煮什糧,仔同大人都食意粉,大人就加香草雞翼同菜,啲仔真係好鐘意食,今次專登煮多包都係唔夠,最後有幾個都無得加,見她們失望的樣都無法,啲人好鐘意玩嘢我就做唔出,今日煎雞翼我問主任要返蒸嗎?她叫我照蒸,我真係淋唔到蒸完後變咗咩嘢,我真的做唔出,剛就到她們食時主任剛入我就再問,點知主任就問她們,當然唔蒸啦,那幾人真差如果我好似她們就唔會理照蒸,等她們點反正都未必食,點知啲人連頭圍食淨都攞走,我真的唔會同理啲小人計,真的可以用不知所謂去形容,食最好但最好就唔洗做
今晚大塞車,等咗成個鐘都無車,最後七點先返到去,只好喺超市買啲嘢,簡單煲咗臘腸排骨煲仔飯同用之前食淨的魚去滾咗個豆腐蘿蔔菜湯,是是旦旦又一餐


沒有留言:

發佈留言