網頁

2015年12月3日星期四

晚餐之芹菜蒜煮鯇魚

今日星期三學校又食什糧,我就煮南瓜粟米肉碎粥,什絲炒米粉,蒸燒賣同炒生菜,每次煮粥同米粉啲小朋友最開心,而我見到她們咁開心我就更加開心,食完要加米粉又加粥,當食哂無得加好失望,我就會講下次Angel姐姐煮多啲,見到啲小朋友咁得意做得幾唔開心都會唔理,同學話齋邊到都有小人,只要自己喜歡就繼續頂唔順就走,所以我都唔會理她們,做好自己的工作
今晚個個都回來食,就買咗老公愛的鯇魚煮芹菜蒜,細女最愛的鯧魚豉汁蒸,而大女最愛的土匪雞翼,回家快手煲咗蕃茄薯仔湯,各有所好又一餐





材料:鯇魚2件$25,芹菜蒜$10
 將鯇魚洗淨用半茶匙鹽搽勻全身,芹菜蒜洗淨切段
 先煎香魚2邊
 煎好後先加入芹菜同蒜頭炒香
炒到有香味加入半碗暖水 
 蓋上蓋煮5分鐘
 最後加芹菜同蒜尾
 炒勻加鹽糖調味就搞掂


沒有留言:

發佈留言