網頁

2015年12月14日星期一

晚餐之羊腩飯煲

每日返到去只係聽到啲人話幾忙幾忙,但我相信無人忙得過我,啲人如果真忙就唔會有時間食嘢,傾計同搵人錯處再去同主任講,真係好小學雞,今日差唔多收工時主任就攞杯嘢搵我,問點解今次啲湯蓮藕無去皮同頭,我就話有去皮而且次次煲都喺咁,可能主任從無留意,她就說下次去頭啦怕西人見到怕唔飲,由我煮到現在西人唔知幾鐘意無論湯或餸,每餐食完都專登入廚房同我講好yummy又多謝,令我不知幾開心
今晚又羊腩煲同蒸條魚,菜啲女就想食完羊先加,最開心就係咁簡單,唔洗點搞,又可以一邊食一邊傾,時間過得好快又要快手快腳,明天大家還要早



3 則留言:

  1. 煑大鑊飯好大壓力,係高難度挑戰,你仲係半途轉行,真係好叻! 換個角度睇,小人令自己不得不急促適應環境,變得更獨立堅強!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬豬好多謝你,我都覺得自己好叻,估唔到做到但壓力大唔係煮而係比人玩,如果唔係應該真係幾適合我,我不知不覺都就來半年啦,有得益廋咗十磅,老公同啲女就叫我唔好做,見我咁辛苦,每晚食完飯就喺sofa瞓著,有次真的有想過唔做,但我又好鍾意,因為哩到啲西人老師個個都好nice,只係個四條友,中西老師都無要求,還每餐都讚美同欣賞,所以我一定努力唔會比人得意,那四條友好想玩我走,不停玩嘢我都唔理做到就做,無論她們或主任同我講咩我都說好就算,我做到的就做,做唔到都無法,再一次多謝你的鼓勵

      刪除