網頁

2015年12月10日星期四

晚餐之蠔仔湯飯

今日又順利完成一日工作,雖然比之前做多咗,但我都無所謂照做,睇下還有咩要講,因為菜要她們食先炒,煮咗的又要返蒸,老師都從不要求,真的唔明點解主任可任她們點就點,雖然她們這樣我都好少理,做唔死的,個4條友好好笑,做啲小學雞嘢,將啲野食同飲品放喺廚房門口,怕我哋食咗益我哋而個啲都唔係她們自己買而我哋有權食同飲,我哋都費事理,又唔係食唔起無得食,唔入廚房更好我哋更自由,今日校長專登帶個仔入來送聖誕禮物,好開心第一次老細送聖誕禮物,我做咗二十幾年都未收過老細送的聖誕禮物,有時淋下又好唔舍得唔做,只喺那4條友,中西老師都好喜歡我,每次食完午餐就專登入廚房同我講好好味多謝哂,我真係好開心,好開心
今晚搭到車好快去到街市,見啲蠔仔好靚就買咗返去煮湯飯,個個都鍾意食,簡單炒多個菜同買咗老公最愛的鹵水鴨,簡簡單單又一餐



今年收到的第一份聖誕禮物,喺校長送的好開心

沒有留言:

發佈留言