網頁

2023年7月12日星期三

同學晚餐在歷史悠久的泰豐樓

今日家姐過咗嚟坐下試家中的咖啡,退休的家姐無所事事,每日都搵地方去剛我還未開工,盡量都陪下家姐因為姨甥女移咗民,家姐未習慣你嘢快就會亂諗嘢,午餐簡單煮咗麵同家姐一齊食,整下蛋糕就陪家姐去買餸,送她去搭車自己都準備出去,今晚撇甩家人約咗班中學同學食飯,今晚去泰豐樓最後一次我哋係15年去過到宜家相隔八年,呢間原來好耐歷史大過哂我哋,我哋坐低一陣已經滿哂人,我諗唔訂枱好難有位,大家都太耐無食,之前去過一間好差又貴都忘記個名,今次大家睇下食咩,啲嘢都算貴,炒菜都過百還分大,中,細價錢,原本每日選一樣最後伙計姐姐介紹我哋食片皮鴨餐,話抵食全包唔夠先加,等埋最麻煩的同到就缺定,最後就加個三鮮炒拉麵,蔥油餅同銀絲卷,其實個餐真係好抵同夠食加個菜就好啲,但一個話嚟唔食拉麵就等於無嚟,另一個就要炸銀絲卷,有個就要食蔥油餅,所以就加咗呢3個,可能太耐無嚟,大家都好興奮叫叫叫食得好飽,傾下講下又喺時候各自回家,開心愉快的一晚


餐的白肉粉皮唔加個汁都好味,同學都覺得加汁先好味,每個喜歡食法都唔同

清炒蝦仁未試過真係得蝦咩嘢配菜都無

銀絲卷層次唔太明顯
銀絲管配練奶,我無試同學話唔好食唔脆內唔熱
餐的冬瓜鴨彀湯騷味好重只有2個同學飲到
4人餐都算多,我哋6人都可一人一碗,但太騷2個同學幫手飲埋
蔥油餅唔係我哋想食果種,呢個唔好食無蔥油香味,炸得太乾

片皮鴨都多,之前同學覺得皮好少,原來有20塊,可能太薄睇唔出,每人都有3-4件去包鴨件
蟹粉小龍包只得4只,另加1只要$20無加,因為有同學怕腥,我有食覺得幾好,但有同學就話好醒
賽螃蟹,呢個就麻麻
三鮮炒拉麵有海參,肉片同蝦,我後來先知有海參,因為只食少少麵
餐的甜品高力豆沙

我哋以為得4個,點知有8件每人一件,有啲喜歡可食2件
我哋喺度傾時話呢間應該好耐,裝廁紙的盒都好舊,講講下有同學發現頭頂的燈有寫,我就試下影底,換咗部2000像數真係唔同,竟然影得好清楚



沒有留言:

發佈留言