網頁

2023年7月11日星期二

晚餐之魚肉釀翠瓜彩椒

阿囡出門前話今日seven77折超抵,雪糕有新款好想試,問我可唔可以買,因為今日好忙無時間,我話要出去未必有時間,今日約咗個舊同事本來話官塘飲茶,後來又話去石門飲之前去過一次都好抵食,而我自己就從未去過,就去一試如果好可以同家人轉下地方飲茶,點知臨時又改去葵芳好想去返舊公司睇下環境,行咗個幾鐘都搵唔到地方食嘢最後都係返返觀塘話飲茶可以坐得耐,因為大家成年無見最後去咗校長,可以一邊傾一邊食,因為可以坐得耐啲,原來都喺2個鐘,我哋去到都點幾,話坐2個鐘,最後我哋坐到差唔多4點先走,而家食唔到好多嘢,但舊同事好少食所以就一試,她話非常好一個人160都唔貴,太多嘢食都試唔曬下次可以再去,走時個同事可能太耐無見還邊行邊傾都唔舍得走,最後我話卜次再傾要返屋企買餸,雖然我可以唔洗食,但都要煮比家人,之前買咗2包彩椒就買啲魚肉去釀,見到翠瓜好靚又買咗本來諗住炒牛扒,最後就釀埋啲女話好好食,簡單再煮過雜菜煲,阿囡話新出2個雞翼味又要買回來試,簡簡單單又一餐

章魚燒味雞翼
金沙雞翼(咸蛋做),食一只都覺好滯,另外還有炸雞脾菇
翠瓜,彩椒釀魚肉
雜菜煲
涼瓜炆排瓜,老公最喜歡,見到大大只涼瓜就買咗炆定可比老公帶飯
回來已經差唔多6點太趕時間,浸咗菜就邊整邊煮

煎熟後加個豉油汁就已經好惹味

喺seven買咗好多零食,主要喺雪糕2只新口味





沒有留言:

發佈留言