網頁

2023年7月10日星期一

晚餐之茄子肉碎炒紅薯粉

今日仍未需要返工,家姐知我未返就叫我出去,如常搞掂各人出門,清潔做好後就出門搵家姐,出咗太子買養魚的草,出到去已經12點半周圍都好人,應該放飯時間疫情放濶後,香港人可以周圍去,外面的人又可隨時嚟感覺已回復以前咁,我哋都先搵食到到都實咗太多人,啲餐廳又排曬隊,最後同家姐喺大家樂簡單食完就走,其實我最怕行街太多人感覺好迫,好快買咗家姐要買,本來想再行去買花出開嚟順便,已經3點半家姐話搭車回去都晏最後就各自搭車回家,回家去買餸同準備晚餐,今晚簡單炒粉,昨晚有淨雞炒個菜加多個湯,點知2個女都話唔返,一個突然要OT,另一個約咗人,咁得我同老公就唔煲湯,菜減少粉已準備就算食唔曬留明天,搞掂又開定冷氣,等老公回來就開飯,輕輕鬆鬆又一日


喜歡粉麵加芝麻

材料:紅薯一包,茄子一條,肉碎20蚊,細彩椒仔3只,干蔥1粒,芫茜隨意(可加可唔加)
肉碎調味:豉油1湯匙,糖1茶匙,水1茶匙,生粉1茶匙
豬洗淨加入調味撈勻,茄子切條用鹽水浸浸,彩椒洗淨切碎
先用滾水煮開紅薯粉
茄子我喜歡先白鑊烘乾,炒出嚟一樣靚就唔需要用太多油或出水
加入肉碎炒香
加入干蔥炒香後,喜歡辣可加入辣椒或xo醬加入炒勻試味後加老抽比色
加入紅薯粉炒勻
喜歡芫茜蔥最後加入炒勻就搞掂
最後灑入芝麻就可上碟


沒有留言:

發佈留言