網頁

2016年11月11日星期五

晚餐之豉椒炒花甲

今早在家無所事事,上下綱睇下料跟住食完午餐就出去上堂,今日上煮食只喺整點簡單冷盤,每個人做法都唔同,最主要幾個同學又可聚聚開心下,聽下整下食下又放學,買餸回家煮飯,今晚本來簡單蒸魚炒菜,點知老公見到花甲好平就買咗返來,話都唔知有無問題又要買又要怕真喺呀,真喺好底而且好新鮮,咁就先灼開口睇下有無沙就用豉椒沙,個個都喜歡





 今日上堂學整芥苿雲耳,拍青瓜同泰式鳳爪,全部都喺簡單嘢,大家都喺想一聚開心下,有個同學好攪笑因為四人一組,咁她去咗第二組,每次都要過來試我們的,她好比面我話我喺大廚攪到我好唔好意思,每次試完都話好未,攪到她組的同學來試,試完又覺真喺唔同,我自己就唔覺因為都喺跟老師做同落的料,之後二個小食都不停讚,她組的同學就投訴,我立即過去解圍試菜都一樣好味,而有個話比小朋友我就講出我的做法適合小朋友,她那組的人就好開心,開開心心又一日


沒有留言:

發佈留言