網頁

2016年11月12日星期六

晚餐之上海粗炒

今日一早起來搞掂完嘢,就同老公出去銀行,跟住四圍行下食完嘢,我出土瓜灣上堂,今日又喺煮食班,本來煮三餸一湯最後阿Sir 就三個基本餸,湯就改咗灼菜,今次只得我一個,因為啲同學覺得太遠唔方便,雖然得我一個,今堂學到嘢阿sir 都幾搞笑,有同學問他就叫我們繼續上堂,唔可以講咁多,而且口講無用要親身做先知同記得,時間過得好快又放學,放學又買餸回家準備晚餐,點女問整咩,我話其中一樣上海炒麵,她們問有無得食,煮完大家喺到食,二幾人無得淨,咁我就睇下買唔買到料,我覺得粗麵好啲又買到剛淨三個就要哂再買椰菜同冬菇,返到家無耐細妹話過來食,最後家姐湊熱閙又過來,立即叫老公加料,簡簡單單又一餐







 下午上堂學的好豐富,啲同學嘩嘩聲
 當歸雲耳栗子炆鴨,因我食素就無食,聽同學講好濃味同她減
 糖醋排骨,又喺無食
 上海麵都幾好,可能喺幼麵有些少納口
灼生菜就好青綠,水滾先放鹽加菜,見軟身就加糖最後才加油

沒有留言:

發佈留言