網頁

2015年11月3日星期二

晚餐之蠔仔湯飯

今日心情唔係太好,放工去到街市行來行去唔知自己相點,最後只買咗蠔仔同菜就回家,簡單煮個蠔仔湯飯同炒菜就算,因為喺學校同那個cheap人大吵,是實上我都好怕人吵,咁大個女第一次同人嘈,只是為了一個櫃桶,因個同事轉入廚房幫我,無地方放野而好之前放的地方被人無問就直接掉去另一個地方,真的無教養連本禮貌都無,想要人個位出聲就可以,問都唔問就將人啲野掉去第二度,返而我同事無出聲,唔出聲只係唔想多事,咁我就叫她放入廚房我放開野的尾櫃無人用,點知有人唔比話喺請人時要放野,我就話現在無人走唔需要啦,點知那人無聲出轉頭就叫我同事啲野搬走要放工衣,我就好興去同她理論,點知她說我為了個櫃桶同她嘈,我只係想問清楚,她說她們早來都喺咁放,我就話有人比我們更遲點解可以有櫃桶,她竟然說無得解喺咁就喺咁,是否好過份踩到出面,菜到了應該要幫手都當睇唔到,好彩我地二個都搞得掂,還好唔洗聽人講費話,二個人一齊做喺,好過我早前孤軍作戰,總之好多謝我同事,都唔知是否之前她幫我被人針對,無論點繼續睇下啲人搞咩,最多就直去主任到隨時唔玩


沒有留言:

發佈留言