網頁

2015年11月20日星期五

豐富晚餐

今日好唔開心又比人打針,好離奇只係啲無關痛癢的少事又攞出來講,話我無幫手我咁寫包單我做野比人多,唔通做野要比人睇到,唔洗咁喺咪我真的覺得好笑,小事變大事,簡單野復習做,唔緊要慢慢來繼續同你哋玩
今晚細女回來食,話好慘好想飲湯,真好笑以前叫都唔飲要迫現在回家最想喺飲湯咩湯都得,昨晚專登去買定湯料,整咗只豬手同醃咗只雞,今早就煲咗湯先出門,今晚回去只買條魚就搞掂,因收遲咗去到街市已經六點半,買咗條魚見蝦$50斤又買咗一斤,點知大女話唔記得約咗人食唔咁




3 則留言:

  1. 你好,我也曾有你類似的經歷,做份學校兼職,比啲小人當全職駛玩到無得收工,小人的生存意義只是攪小圈子,玩排斥,你肯做肯捱,大把工做,實在不值得跟此等人糾纏下去,家人會很痛心的

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬豬您好,先多謝你到訪,真的我好努力去做,但我唔明點解啲人要咁,我好喜歡這份工,只是那些人攪野,真的家人好心痛時時叫我唔好做,我再做多些時間如果真的唉唔住我就走,再次多謝你的關心,多謝哂:)

      刪除