網頁

2015年11月21日星期六

豐富晚餐同二姐興生日

話咁快又星期六,今日要返工雖然最唔喜歡星期六,要返去做清潔的工作但都無法,今日花姐放假只有我同其中三人,今次跟足人哋做免招人話多,連一個新仔都以為自己了不起,可以點我,無所謂都喺幾個鐘,我現在心心體會到底層人的態度可以不惜一齊去保護自己,只係一份清潔工何需如此,我職位好似一樣實際我喺一個廚,話哂百幾人食我煮的午餐,你有本事就同主任講做我個位
今晚本來只係簡單炒菜蒸雞就一餐,突然家姐話今晚一個上來食,就立即通知老公去加料,點知老公又好重手買咗條巨班同蝦,家姐過二日生日就今天提早同她興祝,她開心到不得了因我二個女都回來食,邊食邊飲又一








沒有留言:

發佈留言