網頁

2015年11月5日星期四

晚餐之白汁蘑菇意粉

今日比平日更忙碌,因為面試日連另一間學校老試都過來幫手,仔唔洗返但就煮小型自助餐,之前寫咗13樣,但煮時變咗15樣,好彩校長幫忙安排另校來左3個姐姐幫手,原來喺前所未有的,會有最多一個可能人事部個同事知道我們的還境同校長提過所以才有這個奇景,另校做咗十年的人都覺得好出奇,所以點都要回報下校長的幫忙,點知其中一個同她們好熟可能早一晚已經聯絡咗,來到唔係第一時間同我打招呼有咩野做,而喺帶另二個同個啲人傾談,我的同事就睇唔過眼叫我出聲,後來另二個就好啲知道過來喺幫手,就問要做咩,見到它校的人這麼好,可惜這校的人真不知所謂,有主任在就入來露下面,主任一走廚房又淨下我,同事同那另校的二位,最後都順利完成,今晚只有我同老公食就只係買條菜滾個湯,因為帶咗些少意粉同雞翼回去,簡簡單單又一餐



沒有留言:

發佈留言