網頁

2015年11月6日星期五

細女也畢業了

今日學校啲老師去另一間分校幫手面試,而我們就喺學校清理,唔知點解主任會安排我同花花早上清潔廚房,而下午就要出去清潔其它地方,我就無理早上清潔完廚房煮好午飯洗好碗,就去洗油池再安排下星期的餐單同訂料忙到五點收工,今日無仔可早收半個鐘,我自己的工作忙到死,怎可能分身出去她們連阿花有五個,雖然有個收更早3點半,但她們未夠四點已換好衫攞袋等收工,而我還在寫訂單,我都好少理也無權理,只不過唔明點解會安排到咁,以為我個位最得閒
有時我覺得個天對我好好,好似今日剛細女行畢業禮,我又可早收半個鐘,去到剛剛好細女今年入大學啦,今日才行畢業禮好開心,這間校好特別同大女以前個間唔同,有個環節喺candle light ,舞台上有支大燭台,每個畢業生手拿細枝的喺大枝到點著就走,一邊行一邊唱,場面好成大,之後就有低年級學生表演跳舞,中同英詩朗誦,最後就大合唱完了今晚的畢業禮






沒有留言:

發佈留言