網頁

2015年11月2日星期一

豐富晚餐提早同老公興生日

今日終於同我好friend同事轉來幫廚房3個月,她跟足工作紙做野,成個早上都喺廚房,我可以有時間飲下水同去洗手間,真的好好多,估唔到人善被人斯,我又真的大頭蝦,啲人無野講又搵野講唔係廚房都有位入,真係估唔到我唔係怕她,只係唔相面左左,我只有回應好下次留意下,有教育的人唔會同哩啲無文化的人計
今晚因細女回來食而接著都好忙,開始考試就唔回來食,老公生日那天細女又行畢業禮,到時唔同我哋食咁今晚就提早興祝先,放工好彩有花姐幫手可以準時收工,又好順利六點就上到街市買咗餸就立即回家,本來想整梅子蒸鴨但早一日買唔到,最後就煮咗老公都愛梅子蒸烏頭,女兒就買咗老公喜歡的鹵水鴨同蛋糕,開開心心又一餐
 梅子蒸鴨
 豉椒炒蜆
 清蒸大頭蝦
 南乳焗雞翼
 蒜茸銀川菜
木瓜粟米湯
 鹵水鴨
 食咗才記起未影相

沒有留言:

發佈留言