網頁

2015年11月16日星期一

晚餐之打邊爐後的物料

學校去完旅行啲老師同啲同學都唔洗返,今日就好輕鬆只係煮十幾人飯同幫手做下清潔,唉有時我真係唔明點解安排工作的高層知唔知我要做咩,一個煮食的人煮完每一餐隨了要清潔自己的廚房,還要準備明天的另一餐,這些工作未必有人幫,每個人做了自己野就可等收工,如果知道就唔應該安排我再幫她們做清潔,應該寫你做好自己廚房事有時間就去幫,我覺得咁就最好,今日我幫完後又去超市買野跟著就去煮午餐,清潔再準備明天的醃肉和其它料,本來12:30食,她們未夠12就搞掂話叫我食12點,我都照安排無出聲,食完就清潔好廚房再去幫手做她們的清潔才搞明天的食材,好彩有花姐幫手我就可以早點搞,她們已等收啦,我還繼續努力,但今天都係輕鬆的,又放早半個鐘就自己去行街再回家,因為淨好多野簡單煮就得,是是旦旦又一餐




沒有留言:

發佈留言