網頁

2021年5月9日星期日

母親節開心悠閒的一天

又一個星期啦,時間真係過得快,今日又喺一年一度的母親節,祝天下母親,母親節快樂健康幸福
今早都喺8點幾就起咗身,雖然喺假期但都唔習慣瞓咁多,起身上綱睇下嘢覆下WhatsApp 又9點幾,老公同啲囡都起身,就簡單一人一件三文治配杯麥皮,我同老公都喜歡咖啡,女兒就加朱古力簡單食完各自做嘢,食完休息一下後清潔睇下戲又準備午餐,本來話今日唔好煮叫外賣,想我休息一下,但我已準備好煲粥炒粉同燒賣,今晚先外賣,午餐煲咗雞粥,腐乳炒通菜,自家制XO醬炒腸粉,五香肉丁炒河粉同燒賣,個個食得好開心,其實連續幾星期都唔得閒,好耐無煲粥炒粉麵,今日母親節本來出去飲茶行下食埋晚餐先回家,但唔太想出去留喺屋企感覺最舒服,晚餐女兒就專登出去買咗我最愛的蟹,妹妹的壽司同老豆最愛的pizza, 本來想買芝士蛋糕比我,但買唔到她話好誇張咁早咩嘢都無哂,當然啦而家環境個個都叫或買回家享用,今晚都非常豐富還有烏雞燉蟲草參鬚再加多個菜炒雞,開開心心悠悠閒閒過咗一個開心的母親節

好豐富的母親節晚餐

好鮮甜的長脚蟹
                    芝芯龍蝦批好好味
雜綿壽司
生菜炒雞
薯格配炸雞條
烏雞燉蟲草參鬚料
今日的午餐
女兒最愛的雞粥
五香肉丁炒河粉
腐乳通菜

自家制足料xo醬炒腸粉老公最愛,今次加咗菜鋪啲女都話好咪
料多咗一碗就隨時可以用,剛完工的一家都喜歡這個xo醬食燒賣,腸粉或粉麵加埋就食唔停
簡單的早餐


烏雞燉湯補而不燥,今次無肉加咗2湯匙腰果當肉都非常好味
烏雞可以唔去皮,但雞就一定要去皮出水洗淨先可以煲湯或燉
蟲草一定要用暖水先可以去泥,紅棗要去芯
將蟲草同參鬚放入肚入面燉更好味
其它材料洗淨入燉盅加入滾水浸過所有材料
燉3個鐘就飲得
燉完啲湯好靚而且好好味










沒有留言:

發佈留言