網頁

2021年5月6日星期四

出外的2日

呢2日都出咗去,一日約咗中學老師食午餐,另一日約咗個好好朋友補食大家生日飯,一月同我4月,因為都忙要開工,今次完工休息有時間就約咗先,因為個媽咪生完就隨時開工,都好忙一早起身搞掂她們出門就整糖,蛋糕同格仔餅,老師有個孫好喜歡我整的格仔提子餅,老師再介口就整咗健康少糖無牛油的蛋糕同果仁牛乳糖,本來諗住整芝士蛋糕比她做生日禮物,但她話唔好整因為我哋要食tea食好多蛋糕,咁就整咗格仔提子比她的孫同她最愛的牛乳糖做生日禮物,同老師簡單食午餐,年紀大要多餐少食,只係叫咗幾個點心傾下好開心,老師話下次完工再出嚟傾好開心,第二日先喺西苑飲茶我請,跟住去tea食Cake同飲咖啡,呢餐我朋友比錢,次次都同我食好嘢,今次餐tea幾個cake2杯咖啡就要$300食個 lunch buffet 2個都喺400幾真係可以食好多cake 哈哈哈, 但朋友話唔同的,呢間最出名喺 fruit cake,可能我對cake 喺一般 所以都唔覺特別點,但朋友喜歡就好,她最愛cake 就算食buffet都主力食各款蛋糕為主,呢2晚的晚餐因為得我同老公食,一晚就簡單一煲過,另一晚去咗11月做咗3個半月的媽咪度,她星期日生日就買咗蛋糕過去同她先慶祝,買咗她最愛的黑森林同麥提沙比她,工人姐姐喺我跟的,她做得好好湊得BB好好原來喺正日生日個媽咪專登訂咗個蛋糕比她,我就剛買咗盒她最愛的咖啡同買咗雞脾餐比她做下午茶,晚餐加咗半只燒鴨喺媽咪最愛,食完晚餐同蛋糕又好夜就回家了,開開心心的2日

放假都喺整,整,整


老師最愛的班蘭蛋糕同牛乳糖


小朋友最愛的提子格仔餅

同老師的午餐,呢間喺老師食開近她家,價錢都幾貴,喺VIP 幾碟點心都差唔多400幾,後來睇返單,燒賣都70幾蚊一碟,其它油菜好似最平50幾
晚餐同老公簡單一煲過麵餐
同朋友西苑的午餐

喺COYA的tea
呢個大少少
另外超細的一口一個cake

晚餐忘記影相,最搞笑喺姐姐將半只鴨加咗有包汁同醬料加埋入去炒返熱,當我睇到亂成一堆好似返食真係唔知講咩好,哈哈哈
個工人姐姐好幸福,呢2公婆對好好好,自己唔食牛都會買定好多唔同種類的牛比她,價錢都唔平,姐姐同我講午餐多數食牛,因為好多還開冰箱比我睇真係好誇張都唔記得影相,有靚肥牛,牛扒,牛仔骨全部都喺靚,我自己都唔舍得食,哈哈哈
BB好得意,雖然2個幾月無見,見到我認得我把聲就好開心笑
剛開始試糊就餵她,食得好叻









沒有留言:

發佈留言