網頁

2019年11月30日星期六

晚餐之有機生菜打邊爐

話咁快又星期六,今早都係早起整早餐同午餐盒,老公學校有活動7點幾返到,咁我當然又要5點幾起身搞掂完,6點半老公出門,啲女無咁早就去瞓多陣先起身叫她們,全屋人都出去後本來可以再瞓多陣先去join家姐食午餐,有個媽媽昨日塞奶塞到好擔心,昨晚喺另一個媽媽度坐得太夜,最後無過去,果媽媽話睇下點再搵我,昨晚話都喺搞唔掂咁我就安排食完午餐先過去睇下,因為今晚唔知幾點走,最後就去街市買定嘢,細女想打邊爐,買咗羊腩先煮好個清湯腩後就出門,同家姐細妹食完嘢跟住就去果個媽媽到,去到阿囡瞓咗覺,個媽媽話阿囡扮乖,知道我嚟就瞓覺,見阿囡瞓咗就先睇咗個媽媽先,幫她推鬆後就叫媽媽去泵奶,點知阿囡就醒咗,呢個就係之前有提個精力充沛唔洗點瞓,咁我見有時間就同BB出埋涼再餵埋奶先走,原來搞搞下又6點幾拿拿淋走,如果唔塞車上到車45分鐘左右到,點知今晚又塞而家啲交通真係無得預,返到去差唔多8點好彩買咗餸打邊爐,咁洗好同切完煲滾第一轉食咗就繼續加各自喜歡的,簡簡單單又一餐
羊腩做湯底加啲各人喜歡的
 肥牛喺細女同我最愛
 脆鯇喺大女話要的
 細女唔食脆鯇,當然有她喜歡的魚柳
 老公喺學校種的有機生菜
 午餐同家姐阿妹食的韓燒
 最後就一定唔少得的雪糕同甜品

沒有留言:

發佈留言