網頁

2018年9月30日星期日

晚餐之煮雞酒

差唔多休息咗個半月,諗住整好多嘢,處理下屋企多啲空間,囡囡二個都大,雜物就越來越多,點知都係做唔到,睇下書,上下堂整下嘢,諗住有時間又學人整糯米酒,上綱食譜一大堆,有啲話加酒,有啲又用水沖,家姐就話浸過夜煮熟糯米加酒餅就得,最後自己就將她們的去試做,無用水沖,我諗唔係要乾爽嗎點解會用水,唔會發霉嗎?所以我做成個過程無用接觸水,浸咗米第二日去煮熟,放涼些少加酒餅,可惜未凍哂飲樽,第二日打開有黑點同霉菌,問家姐唔要得,咁我就問要加酒嗎?要用水嗎?她說通通都無就係之前講咁做,她說她成功還攞咗細半樽比我試,咁今晚就買只雞用最簡單的方法煮,煎香啲雞加薑絲炒好就加一碗糯米連米的酒去煮,最後加些少鹽調味,啲囡都係第一次食,味道真係幾好,缺心明天再試,其實整呢啲酒喺希望我照顧的每個媽媽都可以試到,因為而家餵人奶的媽媽都唔咁試,自己釀製會知道用咗咩嘢料去整,感覺會唔同啲




沒有留言:

發佈留言