網頁

2018年9月16日星期日

終於去上扎肚堂

入咗陪月呢行學識好多嘢,初讀完咩只係老師講咩跟住做,寫定食譜,媽咪問起就可以比她們睇,但當自己做咗1,2個後同不停去讀去學,就知道有啲嘢喺同我以前生月無咩分別,有啲嘢喺傳統落嚟跟喺好好,而我自己覺得飲食就應該要睇每個媽媽生完體質去變,轉咗呢行真係好開心,睇住每個媽媽身體復完,bb健康成長,而家有啲仔都二歲,啲媽媽都有聯絡同分享仔仔,囡囡的相片或影片給我,我有時間就會去探她們,今次休息時間長咗,最近扎肚又大熱,舊年有啲媽咪都有請扎肚上門,真係好貴15k一個療程做十日,每次45分鐘到1個鐘,好多媽咪都問我意見,我只講我知,因為大熱好多陪月都去讀而價錢都開始平,今次讀學識整個過程,雖然返一日都要幾千連按摩油同肚布帶,雖然唔舍得但都要知道下,雖然只得幾個鐘都係講下,介紹啲油同布,其它時間就係互相練習,其實最重要都喺工多自然就就會好,好啦大概都講下

呢個喺最簡單用Slimum corset 去扎,呢塊布就好貴但有碼分,好似話5-6千蚊,但而家斷哂市,喺左右二條線好似搏鞋帶咁
 扎完有哂線型

呢啲喺做前準備,有按摩油,中藥粉唔一定有,每個老師教法同做法都唔同,如果有藥粉就要個杯仔用熱水開,有呎用嚟做前同做完都量,另一個就裝水同媽咪清潔完啲藥粉才開始扎
呢塊好長的布就係用嚟扎
先包身就開始扎,先扎好盤骨
再扎向腰位,啲結要喺中間
最後就上到胸前三只手指位就可以,因為再上就難呼吸
完成後最少六個鐘才可除先有效,而一個療程要十日,一定唔可以扎住去瞓,所以通常日間做,小睡時間唔長喺可以,但晚上過夜就唔好

沒有留言:

發佈留言