網頁

2018年9月1日星期六

豐富晚餐同同學興生日

話咁快又星期六,今日好忙好耐無招呼咁多人到家,未轉行差唔多一個月二次或最少一次,啲同學知我忙又辛苦唔同做文職,只有放假先搵我,反而我就無所謂喜歡嚟就嚟,每年同學仔生日我必整蛋糕同煮一餐同他興祝,呢個仔由喺媽媽肚就每星期嚟我到飲湯水,時間過得好快今年升大學,而家嚟我到晚餐都喺喜歡飲湯可以飲3,4碗,記得細個只喺食白飯,但嚟到我到就咩嘢都食,話我煮最好食,最愛椒鹽鮮魷而每年生日我就專登整,因為好怕炸嘢,今早搞掂老公返工就去街市買餸先煲個雞湯,完成埋個蛋糕,再整麵包比她們做下午茶,再上街市買魚,蝦,點知見蠔靚又買蠔,見蜆幾好又買,越買就越多,好彩快手快腳的我到8點準時開飯,整整下又十幾樣,飯後幾個同學的生果餐,還有剛日本回來的水蜜桃同西瓜真係好好味,當然唔少我我的芒果毛士蛋糕,最後還有自家制的冰皮紅豆,芝麻同芝麻芝士,個個話嚟親都抱住個肚走,有冇咁誇又開心咁過咗一晚

雙蝦雲耳粉絲煮勝瓜
椒鹽鮮魷
豉椒炒蜆
薑蔥蒸班
蒜蓉蒸蝦
鮑片冬菇煮菜心

义燒醬焗排骨
蠔餅
椒絲腐乳炒通菜
黑椒洋蔥炆大豬手
幾款懷舊麵包,雞尾包,奶油椰絲,肉鬆蜜西哥包,咸牛肉包,椰絲包


自家制的芒果毛士蛋糕
她們話好有層次好味
班蘭紅豆,芝麻芝士冰皮


沒有留言:

發佈留言