網頁

2018年9月29日星期六

晚餐之豬紅蘿蔔魚蛋

今日老公要返工學校面試日,午餐學校供應就一早煮咗早餐比老公就跟住瞓多陣,8點幾又輪到二個囡出門返學,搞掂哂各人自己就去整嘢之前整糯米酒失敗咗,今日請教咗個老人家,希望可以搞掂,昨晚去咗11月預產的媽媽搞到11點幾先回家,今早諗住瞓晏啲最後都喺無,喺家無所事事又到晚餐時間,二個囡又話返嚟,細妹又過嚟咁就去買餸煲湯,買咗蝦,魚,突然間見到豬紅就想起車仔麵,原來而家食碗車仔麵好貴,咁就買咗蘿蔔,豬紅,豬皮同魚蛋,老公放工無啦啦買咗二只蟹,話喺買比我識,我已經買咗好多餸,本來他去買生果,見到蟹靚以為好平又學人買,點知話人哋買時唔洗一百,他就要百五,覺得比人欺騙,但煮完個個話好食,我又話唔貴但我就一定唔舍得買,最後他都覺得值得,今晚煲豬紅蘿蔔都好搶手,可能都太耐無食,老公就以為有豬腸,我就話下次啦,細妹就最開心話好好食,出面食好貴又少,好開心傾下食下又一餐





沒有留言:

發佈留言