網頁

2017年9月9日星期六

晚餐之菠蘿炒牛肉

時間真的好快又一星期啦,這個星期好似唔忙但其實都好忙,每日都同平時一樣煮早餐同整午餐盒,搞掂哂各人自己都早啲出門,有時搭到車好早就到,今日星期六淋住早搞掂就可準時收,到最後比平時更遲,今日仔仔唔知搞咩,無咩點瞓不停食不停痾,可能知自己唔合格,怕下星期打針時黃還未退就要返醫院抽血,見到都心痛,呢二日煲咗菊花水比媽咪飲,希望幫到bb,我問中醫阿Sir,媽媽出院已經食得好清,基本會加劇面黃的食物全部都無食,咁叫我試下,比媽咪飲完,bb 出哂紅點好似疹咁,我都好緊張立即問到阿 Sir 話唔怕應該喺有熱,出哂就無事,咁再煲多一次,到我收工時仔仔啲紅點都有減,希望真係可以幫到他快減黃,等他媽媽可放心同安心坐月唔洗再走黎走去,今晚好彩有老公買餸,咁我返去就容易搞,阿妹又話上黎,咁去超市行個圈買咗牛肉餸包,而家真係好方便,點知牛肉無咩味,我以為已調好可能只係基本自己再加,但都唔錯,返到家先知老公今晚買咗蟹喺我妹最愛,早知就唔洗加啦,只蟹好貴老公真係舍得又真係好好味好鮮甜,唔食蟹的大女都食完再食,開開心心又一餐





 唔洗$30蚊的餸包都幾方便,呢個有牛肉配三式椒,洋蔥同菠蘿幾適合二口子返工一族
 先炒香配料
 加入牛肉快炒
 牛肉轉色加些少調味炒熟,最後加入菠蘿再炒幾下就搞掂

沒有留言:

發佈留言