網頁

2017年9月30日星期六

陪月完工的晚餐

好快又個半月啦,咁快又完工啦,最開心就係bb無事退黃,我可以安心完工,本來有個媽咪叫我幫手做二星期,咁呢個媽咪想我繼續做,我最初唔知十月個媽咪唔洗我幫,我又想休息下,咁就無應承只做到今日,講好我未開工有事隨時搵我,我又答應個仔打二個月針我同她去,今日準備好明日同後日的燉湯同早餐,湯包,炒米...等,搞掂哂走時最開心就係收到封信,無論喺讚與否都係一種鼓勵,今次唔知有開工,又有個超級收工利市,連太太的媽咪都比咗個利市,真的好開心對我黎講喺一種鼓勵更有信心做得更好,返到家又差唔多八點又喺超市搞掂,好快手煲過排骨飯,又什錦唔洗一個鐘又開餐




沒有留言:

發佈留言