網頁

2017年9月2日星期六

豐富晚餐同同學仔仔做生日

今日終於正式全程喺太太家工作,由於早產攪到出院都每日返醫院抽血驗黃,照燈每日都進進山山,又因心好似有雜音又要跟進最後做埋超聲波,完完全全無問題唔洗再去醫院,今日開始喺家教 bb 全埋身,太太都有足夠的奶,因仔仔出出入入醫院,所以今日先開始幫他,希望等他習慣可全埋身,咁媽咪就會舒服好多,今晚又唔洗太夜只喺遲些少,回家又趕煮飯因同學一家過黎食飯,他的仔仔就好似我半個仔,每年都會煮一餐同他興祝,今年就無做蛋糕,因好忙無時間買料,我妹妹又上黎食飯就叫她幫我買個蛋糕,我同學叫我唔好煮出街食,知我工作完應該好攰,但我覺得在家食最自助,又一早煲咗椰子雞,又醃定羊架同雞,好彩老公又休息,咁其它魚,菜蝦就老公買再幫我準備,回去又喺邊煮邊洗一個鐘又開餐










沒有留言:

發佈留言