網頁

2017年9月10日星期日

晚餐之叻沙米線

今日雖然唔洗返工,但星期日就最忙,因為要去探二大長老,一早起身搞掂二個女出門,準備定湯下午攞比老豆,跟住同老公食咗早餐就出門先去老爺到,有時同他飲茶或煮簡單午餐,搞掂就跟住去老豆到,探完哂就回家買餸煮飯,今晚大女話想食米線,已經煲湯蒸魚,但煮多個米線都唔係問題,只要有要求做到一定做,晚飯後本來好開心,收到一個媽咪傳來女兒又大個咗,啲相表情多多好得意,話咗完工有時間就去探她們,跟住又收到個唔開心的信息喺下星期出去見出年4月尾預產期的媽咪,剛8週但唔得,雖然我幫唔到,但我都叫她坐小月養好身體後就會有第二個,如果不幸預到呢啲事,媽媽們都要放鬆心情,兒女天注定,可能未喺時候做媽媽,先養好身體好快就會有,大家記得燉肉汁,喺最快覆完又唔燥的補湯,簡單又易整,可以參考我之前講個,我都寫過用明火同電子整的,唔好食涼嘢,先清淡後慢慢進補,希望呢個媽媽好快搵我





沒有留言:

發佈留言