網頁

2014年4月21日星期一

女兒在家煮飯賀我生日

假期的第四日是我的生日, 每年晚餐都會出去興祝, 因她們不想我太辛苦而且因為同妹妹同一日, 好多時都一齊興祝, 今年妹妹有約, 而又一連興祝了2晚, 今晚都想自己一家出去食, 但因為有些少事我好遲才回到家, 我就同d女講買野回家食就算不出去食, 老公就買了家香雞, 叫女兒買魚生和蛋糕, 點知2個女在家中自己簡單炒飯又焗飯和煎牛排做蛋糕, 雖然簡單的一餐, 但就食得好開心,  大女就說今晚好似少了一些東東, 原來就喺菜, 全飯宴沒有菜, 平時叫她們食菜就不太願, 老公還說終於可以自己一家食生日飯
                                                                青魚香腸焗飯 
                                                                什錦粒粒炒飯
                                                                 太生的牛排

 芒果mousse蛋糕雖然簡單沒有竹特別裝飾, 但味道就非常好, 細女跟她姐姐說笑你終於做到一個可以食的蛋糕啦
 老公今年不只送花而且還多送一盒朱古力


2 則留言:

  1. 嘩.....花好靚, 生日蛋糕好食....又有家人煮飯, 這年生日最心甜
    祝妳生日快樂

    回覆刪除