網頁

2022年10月31日星期一

免強完成個半月的陪月工作

每次完工都好唔舍得,BB 肥肥白白好得意,喺度祝BB 快高長大,活潑精靈幸福,晚晚唔洗人抱大覺到天光,9月頭剛完成2個月的陪月工作後,諗住休息十幾日先開工,點知完工第二日9月中的媽咪就入院生咗,休息星期日應該星期一出院就開工,點知話出院後安排好先,叫我星期二開工,見媽咪喺第一胎又怕開始塞奶,最後自己都喺唔放心,等媽咪同BB回家就過去睇下,因為咩嘢都未準備剛放產假,2點幾過去以為睇下搞掂就走得點知果晚差唔多8點先走,第二日正式開工,工人姐姐一路都嚟唔到,頭星期好忙,晚晚最早都7點先走,呢個BB 又喺好乖好好湊,婆婆話喺專業的兒科護士已經退休,做法當然唔同我哋而家,我返工幾日婆婆就同我講跟本唔需要請我,話自己做咗幾十年咩嘢都熟哂,我話阿囡錫你怕你辛苦知你咩都識,初時個媽咪都會聽我講,差唔多滿月就接受婆婆個套,要定時定量又唔可以食太多怕過肥,瞓緊都要叫她起身食,太早嘈就抱住抱到夠鐘先食,BB晚間唔瞓話抱住先瞓,第三個星期姐姐終於到港,由舊年話嚟到而家先到,每次上機前就話中咗上唔到幾,個媽咪好嬲不停閙個agent, 想我完工前姐姐會到可以跟下,所以好心急,呢個姐姐好醒目而且好做得,幾日就上哂手,個媽咪等到而家都喺值,呢2年都喺第一次見到姐姐唔偷懶咩嘢都做,由早做到晚最叻都喺阿婆每日安排清潔工作做不停,還要照顧狗狗話喺家姐,每日煮一餐雞肉,同狗狗清潔好似照顧多一個BB咁,呢個姐姐都好忙,初嚟時姐姐成日問我有無嘢幫手,我都話唔需要,阿婆怕姐姐辛苦已經同我講姐姐好多清潔,我諗意思喺叫我做返自己嘢,所以她一問我就叫她搞掂清潔先,是實上我都習慣做唔停,有無姐姐都一樣所以好少理做好自己嘢,過咗滿月開始免費同媽咪扎肚就更忙,好彩呢個姐姐勤快會幫手,但有時唔知咩嘢事又會比面色我睇,唔會幫手叫都當聽唔到,我通常都唔介意反正還有幾日就完工,點知有日媽咪出咗去,搞掂好哂所有嘢,等媽咪返嚟食埋下午茶就可以收工,剛開返電話先見到家人打咗十幾個電話,話囡囡中咗要回家,咁同姐姐講好哂嘢,通知埋個媽咪就立即離去,搞到亂哂如果遲幾日等完工就唔洗咁亂,後來先知打咗3針密切接觸者都要自我隔離7日,咁就通知媽咪情況同幾號完咗就可以返埋幾日,等到第6日個媽咪先通知話怕BB有影響,只得幾日就完不如提早完,計返之前返咗日數的數問咁安排好唔好,正常要補7日我已通知無事返嚟做埋完工,而叫我提早完只係計返之前的工資,講到咁我當然照跟,之後搵日上去執埋嘢計埋工資同買餸錢,又執埋啲藥材同炒米茶,同BB剪埋指甲實在太長都睇唔過眼,哈哈哈實在太多事,搞掂完所有嘢就執好哂嘢回家,媽咪都好好比信同完工利市還幫我同BB影相

婆婆,嫲嫲好客氣專登比開工利市

媽咪send 比我,話阿囡我一走就起身玩,我話咁就乖,而家日間瞓少啲夜晚先瞓得好
我抱住就假瞓,因為之前媽咪話她晚晚唔瞓,我話回來執嘢就要打pat pat, BB 好搞嘢假瞓又偷笑,見到真係好開心,出世只得5磅左右,滿月已經差唔多8磅有多所以好重手,2只脾脾好似蓮藕咁好得意





沒有留言:

發佈留言