網頁

2022年10月29日星期六

晚餐之蠔仔湯飯,咕嚕蝦配沙嗲肥牛粉絲

話咁快又星期六,今日去探個就嚟2歲的囡囡同她提早慶生日,呢個囡喺同我老公同月同日出生,舊年都有提前過去同她慶祝,買咗文具同砌圖加一個少少的利市祝囡囡生日快樂,活潑幸福快樂,舊年一歲生日我開工去唔到放工都同老公食飯,今年雖然星期日但應該都唔得閒,所以就提早過去食蛋糕,買咗個士多啤梨芝士蛋糕同KFC 四人餐加多半只燒鴨喺個媽咪最愛,十點幾出門前整咗提子格仔餅比BB ,買哂嘢就搭車過去,BB 就嚟2歲但太笑見,見到我都唔記得,疫情關係都好少去探啲BB,以前一放假就會約她們,最大個仔今年都讀小一,暑假時去探她們同埋公公婆婆去飲茶好開心,今次呢個女連食蛋糕都好難影相,要比小食同開埋卡通好辛苦先影到,差唔多3點要午睡我就離去,回家前順便買埋餸,見好耐無整蠔仔湯飯喺家人最愛,加個金菇肥牛粉絲,阿囡知道話多粉絲,本來想蒸多條魚見到啲蝦好靚就轉整個咕嚕蝦,回家快快手手搞掂差唔多人齊又開飯








好搞笑只係將啲cream 放入口搞到好好笑
大咗好嗲黏實媽咪唔比我抱

沒有留言:

發佈留言