網頁

2022年10月19日星期三

在家隔離的午,晚餐

早前阿女中咗即晚就安排去咗竹高彎,而我哋3個就在家隔離,那天收到消息立即全部回家了,回家前我都去做一次檢查,回家再做快測,好彩囡囡有唔舒服快測無事都第一時間睇醫生再去做檢查,而家報告好快出,估唔到出嚟的報告喺有事,突然其來的事有無經驗就立即上綱同搵人問,密切接觸都要在家自我隔離7日,打咗3針的我們,在6同7日快測無事第7日就正常,第7日那天我同老公都5點幾起身做快測,無事老公就立即開工,而我準備早餐同午餐盒比老公出門就再去瞓,大囡就第8日都可以回家了,雖然我一直都無事每日都同個媽咪保持聯絡,本來還有幾日就完工,但個媽咪都唔想我繼續希望提早完工,咁都無法唯有照提早完工還要遲啲先可以返去執嘢,無所事事的我雖然在家7日,但都無心情出去,老公返工就叫她買餸回來就算,隔離期間完全無心情做任何事,雖然無事但頭幾日都心情好差,唔知大家有冇事,有事就要再加期,到咗第5日心情開始好啲,應該過咗高菌期,第6日再做快測無事更加放鬆開始整下甜品大家食,喺呢段期間多謝隔離屋的太太,知我們有事都話有需要隨時聯絡,細妹同學都話同我哋買菜,但都唔想麻煩她們,而且都無心情食嘢,只係好簡單同家中有咩就整咩,終於完成啦,阿囡回家啦,但大家都繼續保持防禦,特別喺女兒怕自己未清雖然無事,第8日我終於出門去買嘢同再去做檢查,一齊正常就開始約返明年4,5月的媽咪出嚟傾,希望疫情快快離我們而去,大家可以過返正常生活

大囡回家的第一餐,專登去街市買雞軟骨,她話最想食配酸辣米線同豉汁煮三文魚頭



其中一日整比細女的漢堡包

簡單一煲過



我同老公的早餐

有麵粉在家就方便,早餐有包就搞掂

有意粉加啲芝士撈埋又搞掂

椰菜加蛋同麵炒埋又一餐
點心配個粥又搞掂一餐

阿囡見我無心情就話想食撻想我搵啲嘢做唔好諗太多,做咗皮最快就喺整蛋醬做蛋撻,有包椰絲又可整埋椰撻










沒有留言:

發佈留言