網頁

2022年10月14日星期五

突然的家中隔離

時間過得好快還有十多天就完工,點知突然收到女兒的電話,正常開工喺唔睇電話,因為個媽咪出咗去,要開返電話等她通知幾時返到準備下午茶小食同燉湯,打開電話先見到女兒打咗十幾個電話給我,原來她中咗叫我立即回家,太突然無準備下便趕忙手上的嘢,好彩因為個媽咪午飯後要出去,咁好早就到家準備,早午餐後就順便搞掂埋其它事後先記起無開電話才見到女兒搵我,咁交代所有事就通知媽咪要離開,離開後就第一時間打回家,全家人都回家只有我,我都立即去檢查中心做檢測再回去,原來密切接觸者要留家檢疫,打最少2針可第6同第7日做快測陰性就可自行解除,有時就喺咁要嚟就嚟無得講,最好笑喺剛早2日去咗星加坡住的媽咪同我講阿仔中咗喺醫院好彩無咩事,跟住就問我哋一家有冇人中,我話好彩未試過我開緊工,她說我們好叻點知2日後就阿囡中咗搞到大家都要回家檢疫,呢個囡好緊張又誇張每次我哋回去都要咁又咁,有時都好嬲話都咁多年放鬆啲啦,其實而家總有一個喺左近,真係防不勝防,只好平常心照做足防疫,雖然政府規定公司喺咁情況唔可以炒只當病假,做我哋呢行就無咁福利,通常都提早完工,有啲就會等你無事繼續完成埋餘下的,我做咗咁耐都算好彩,只有一次喺男主人中咗叫我唔洗再上去,搞到連嘢都無得執,講好他14日後可以上去執,最後話有事唔方便跟住不了了知,人工就只給回做的,只係欠幾日都埋唔到尾,最離譜喺買完餸連餸錢都無計返,話唔啱食先計,有咩會喺唔啱食呀,今次就喺自己家人中但都要強行家中7日無法,剛又淨7日同個媽咪講7日完咗返去跟埋手尾但就等通知,我諗都喺提早完希望今次可以執返啲嘢,自上次已經貴嘢都唔會帶過去怕攞唔返,圍群,拖鞋都有限錢,雖然剛又帶咗2包新粉過去整小食,呢啲都喺小數目,無咩貴工具喺果度,如果又無得返去執都無法,所以老師成日提議我轉呢行我都遲遲唔入,唔喺老細玩嘢,自己又年紀開始大難搵文職,可以放公眾假時間又穩定又舒服,初入行雖然辛苦但好開心,呢幾年疫情都叫大步誇過順順利利完成,舊年開始就難做,因為突然發生所以周圍問人,上綱搞搞下就一日,阿囡晚上好夜先入營,因為家中無獨立地方比她留家檢疫所以要去隔離營,我們幾個就要留家7日,因為太突然無心理準備,雖然之前疫情最嚴重都有繼續開工同出去,無特別就留家幾日未試過而家咁7日唔可以出門,如果雖要物品只可搵人幫手或打電話去求助,好彩家中平日都有儲開幾日糧,麵食,麵粉都有應該夠7日到時真係唔夠先搵家姐細妹幫手,呢幾年疫情都搞到人都精神緊張,今次更嚴重在家7日喺到等,無時無刻都擔心唔知會唔會中,原來等的人其中有人中又要重新開始計,昨晚搞到2點幾先休息,因為等人接走阿囡就大清潔,今早又瞓唔到一早起身睇下我哋幾個要做啲咩,又上綱搵料,她彩問到又喺等等等等等等,心情完全唔同感到好煩,完本安排好的事又要再睇時間再安排,以為下星期完工約咗出年4月同5月的媽咪出嚟傾,而家又未知工作要繼續還是提早完,要知道時間先可以再更改,所以又喺度等等等等等等,老公又緊張成日覺得自己會中,食飯都分開食,如果會我應該更容易,因為接觸女兒多過她,但都無法他想點就點,而家真真正正明白中同唔中心理都好難受,唉幾時先可以回復正常

好彩呢度剛滿月,個媽咪請我個半月通常我會免費幫媽咪扎肚,而家扎肚只欠4日先完成,睇下個媽咪想點而且都開始埋尾,米都炒準備等個媽咪繼續飲,飲足100日通常我完工她們的湯水會少,所以我會準備定啲茶包唔夠湯水都可繼續飲,開工日日都好忙都係早去遲收所以日日都好攰無咩時間出post,而家有時間可以寫下

呢個媽咪好喜歡糖水,每日都有一款,昨日就整燉蛋,紅豆百合,蓮子百合,紫米露,桂花小丸子,紅棗桃膠,雪蓮子,木瓜雪耳,蓮子百合,每日都唔同

早餐就會醃定料煲個有咪飯,呢個喺元肉杞子紅棗雞飯
每日都有一個小食配燉湯,呢個喺杞子蝦豬肉燒賣,媽咪話最喜歡我的小籠包
其中幾款的午餐-咕嚕魚腐
豆腐炒雞粒
星期六最忙要準備埋星期日湯餸同2日的早餐




2 則留言:

  1. 已經變到風土病咁,小心但唔需要太緊張~~
    你啲餸樣樣都好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯多謝你,知道但我哋呢行就有啲麻煩,所以感到煩惱,無論點好多謝你開解

      刪除