網頁

2022年6月4日星期六

晚餐之沙鍋雲吞雞配焗乂燒

咁快又星期六,今日老公都要返工,一早起身搞掂老公出門,我都無再去瞓,2星期前約咗個媽咪,因為呢幾年疫情時間又唔啱,所以完工後都無去過探她們,呢個媽咪有時間就同仔仔同我視像,好開心做咗幾年啲媽咪WhatsApp或send相同影片比我就多,視像都喺呢個同另一個媽咪,其實完工她們咁有心喺最開心的事,而家仔仔已經返m班,專登整咗烏結糖,蛋糕,格仔餅同焗咗腰果帶去,因為約咗午餐後有時間新鮮整,個媽咪話個仔通常1-2點午睡,所以約我3點左右,因車程好遠我預早咗,又唔塞車2點半就到,去到仔仔見到我好開心,可能視像開記得我,呢個仔好叻2歲半好多嘢講,講得好好媽咪又教得好,攞咗本恐龍書入面好多我都未見過他就介紹比我知,又話好喜歡食生果又攞本書講邊啲食過咩嘢顏色同好好味,一路都無睡意,差唔多4點我話食下午茶,呢個仔好鐘意食嘢,洗完手媽咪就比咗2塊格仔餅,幾粒腰果同一件蛋糕好開心食,之後我就走叫他食完就要去午睡,以為今晚好夜叫老公安排晚餐,阿囡叫我唔洗趕買壽司回來整個菜就可以,醃咗乂燒,家中有雞同之前包咗雲吞,咁就簡單整咗煲雲吞雞焗埋乂燒開飯啦

雲吞雞再加埋自制肉丸

簡單醃咗入爐焗35分鐘左右,食前加埋蜜糖再焗多5分鐘就食得

食得好開心

自家制小食

沒有留言:

發佈留言