網頁

2022年6月1日星期三

自家制咸肉糉

時間過得好快後日就喺端午節,先同大家講端午節健康愉快,2月同4月的媽咪都早咗差唔多3個星期生,所以我今次有個悠長的假期,本來喺想報大妗姐班,可惜時間又唔啱,開得成我又未完工,只好休息一下,今個端午節有時間就心思思想包糉,細女最喜歡多綠豆,出面買的都唔多,早幾日家姐買咗某牌子的糉比我,一套3只都唔知邊只打邊只,啲囡話有只甜的唔好食,咸的又無綠豆,細女最好笑無綠豆就唔喺糉,昨日買咗新鮮糉葉,好耐無包是旦買咗料今次用新鮮糉葉同繩去扎其實都喺第一次,估唔到啲糉葉好好比起乾無咁容易爛,但可惜買咗無睇清楚,只得面2塊喺大,其它好細,有啲要用3塊先搞到,啲糉好細只料多過米,整完立即就試食,味道淡咗啲可自由加豉油或糖,我就覺得夠味,家姐食糠喜歡家糖我就覺得古怪加豉油都還可

新鮮糠葉都要出出水後洗乾淨先可以用,塊塊睇落都好靚,可惜細塊咗
自家制想食咩就加咩,我用咗大乾蝦,因為啲女唔喜歡蝦米太重味,大蝦乾就鮮味啲




十只一鑊蒸





沒有留言:

發佈留言