網頁

2019年3月8日星期五

午餐在釣魚翁

放假就喺食食食,每日都會約同學,老師,完工後的媽咪,家姐....去食午餐或晚餐,今日約咗家姐幫手湊孫放學後一齊食午餐,講好咗去味皇點知家姐話請我要食好啲就去咗apm,最後上咗釣魚翁話未試過,而家啲bb好辛苦,未到正式返學年紀就已經不停學習,游泳班,playground, 學前班,面試班,音樂,畫畫......真係多到你未必諗到的都有堂上,大人同小朋友都辛苦但都無法,記得之前做一個媽媽同我講,當時同她坐月,隔離屋的太太已比幼稚園的料她,她還反問我是否需要咁早,我只係一笑回應就睇你自己啦
入到去釣魚翁環境比一般酒樓暗淡,後來家姐話唔太喜歡我就話早講可以去第二間,全層都係酒樓食肆,我諗應該剛已過優惠時段,好多人離去坐低都唔知叫咩,感到價錢都幾貴,普通茄子都要$28.9,家姐叫了幾個點心再想叫飯喺比個孫,計完都要二百幾無咩嘢食,口我就提議二人餐,$198有二個點心,一菜一飯都有個小食,最後埋單連茶位加人差唔多$250真係感覺唔抵食下次一定唔會再去,因為都係一般無特別,咁既價錢就唔值
 古法馬拉糕唔係太大件,味道就一般
 應該最好食喺呢個,但就得幾塊仔
 炒飯好大碟
 呢個凍豬手原全無咩未


沒有留言:

發佈留言