網頁

2019年3月2日星期六

午晚餐之尖沙咀漢和苑

話咁快又星期六,老公唔洗返又出去一日遊,搞掂啲女出們後,我同老公就食咗早餐先出門,第一站喺高鐵站,喺官塘搭新線去真係好快半個鐘左右,順便再行下三月媽咪家的路線,之後就去新開的戲劇中心,剛有隊中樂團喺度演奏,我哋停下嚟聽到完先走,原來已經點半就睇下邊度有得食,諗住龍寶有加長午餐buffet, 直接去到話滿哂,最快等到2:45先知有冇位,但好似食到4:30,咁我哋就離去,之後去咗以前倫敦廣場樓上,記得全層都係食店,之前試過一人一鍋都無咗,唔知去邊就先上5樓喺燒嘢,但只得一個鐘諗下就離去,諗住是旦一間飲茶,見到有漢和就去睇下,百幾蚊有燒嘢又有熱盤,雖然得個幾鐘都無所謂,太耐無食都唔太差,回想起同老公好多年前食韓燒,叫二碟都要百幾蚊,而家二個任食都係三百蚊還有飲品同熟食覺得好滿足,食飽飽就去九龍公園行剛有攀石比賽又睇下,再去行星光大道原來剛開返,手印轉哂上欄杆,好多人都影我就搵唔到我喜歡,但最後都同二,三個手印影下,行到六點幾幾諗住回程,點知老公話應該有煙火,還掂無咩嘢做就留低睇完先回家,二個人傻傻喺度等,最後只睇到十分鐘的激光,可能星期六晚好快就迫滿哂人,走時都要浪費好多時間先出到去,回家差唔多十點,今日開開心心又充實
我最喜歡就喺牛,老公就羊
都要食下其它

 泡菜味道都幾好
 又樣樣少少
 燒的種類都唔少
 熱盤的菜同煎三文魚
 雞翼同炒飯
香辣海鮮湯覺得太咸,
豬腳薑都入味,雞蛋就差啲
 甜品,薯條





 開咗無耐的戲曲中心
重建後的星光大道手印已由地轉上圍欄上
 呢度新的坐椅有放茶杯的位置真係方便
剛有成班鳥飛過好壯觀

 好似坑紙的枱,椅好特別
 準時8點的激光真係吸引唔少遊人觀賞

沒有留言:

發佈留言