網頁

2023年12月30日星期六

韓國的第四日

今日喺呢間酒店最後一日又剛星期六,唔洗再食set, 食自助多咗啲牛肉,湯麵,粥同甜品...等,已經比morning call早咗起身,因為要執埋行李落去食早餐,今日比平時遲因為自己傷咗,老公一個人執行李,本來想早啲落去慢慢歎個自助早餐,但都喺遲咗都要好急食,食完集合先去人參店參觀,好開心喺車到見到開始落雪,最初以為落雨後來先見到喺雪,好快啲樹都有層雪去到參觀人參店就好多,人生第一次親身見落雪,下午食完飯要行街,老公就話攞定傘,好彩到我哋行街時停哂,後來睇新聞話42年首爾再落今大雪,我哋睇完立即趕落去感受同影相非常開心,估唔到呢個旅程比我感受到人生好多第一次,跟住去食午餐一人一只人參雞,之後去紫菜館買咗成千元的紫菜好誇張,本來我只係買些少同啲團友一齊買,點知最後先發現比個店員點,最後我就買多咗一半,老公就話算反正都要比手信,試食買完整埋手卷就去著韓服影相,跟住導遊帶我哋去明洞自由行,又話明洞啲嘢好平,食街邊嘢都唔平6-7千wow,我哋無試因為都無咩特別,之後就去食自費晚餐後因時間返去集合,回到酒店導遊又幫我哋訂炸雞22kwow, 本來我哋食咗嘢太飽都唔想食,但導遊熱情幫我哋又唔好意思就照訂同另一家人分享其它味同分多些少比她們咁就唔需要浪費。。。。明天繼續

酒店自助早餐

湯麵



人參專門店

開始落雪

街道已鋪滿雪


午餐的人參雞


整紫菜卷

韓服

明洞大街部份商舖


自費晚餐我同老公一人一鍋


回新酒店check in 
導遊話呢間喺新開年幾酒店

我哋落去等炸雞時順便周圍行順便影相


炸雞




沒有留言:

發佈留言