網頁

2023年12月28日星期四

韓國的第二天

今日一早morning call 喺酒店食完早餐就去雪山一日遊,酒店今日都喺set 唔喺自助,呢間酒店住3日,以為日日都喺果set 早餐,後來導遊話呢間酒店1-5喺set,星期六同日就會自助,好快成完早餐就集合,成個團今日喺主打,我哋2老唔識滑雪意外報咗呢個團主要喺想行開下又要就老公假期,去到導遊講解又租衫,鞋同用具同自己買手套,最後同老公覺得唔需要就無買,好彩無買唔係又浪費,所有都喺自費,難得嚟到都不計較去後生一日,到達就先租衫褲同鏡有需要自己買埋手套後再到雪山場租鞋同用具後著埋等導遊講解點玩基本嘢後就各自去玩,我同老公先影相咁難得,跟住就去學玩,老公好努力跌咗好多次,而我就試極都滑唔到可能好驚都跌一次,都係慢慢行,中午食完飯我好任性要求老公上BB山,老公話完全控制唔到唔喺好去喺學習場玩就算,但我堅持老公都敵唔過我,終於上吊車喺吊車跌落嚟最後拖埋老公,好彩只有我受傷老公嚇餐飽,都係自己自作自受,跟住好彩起到身雖然好痛都慢慢行落去,行咗一陣有工作人員知道我哋情況,幫我哋將2對鞋底攞落山,老公就同我慢慢行落去,當時心情好後悔好彩老公無事如果唔係成世都唔安樂,落吊車個一刻好驚立即翹住老公隻手一齊跌落去,我跌後完全起唔到還比果度工作人只一邊拖起我一邊鬧叫我哋快啲走,但我完全起唔到跟住佢好大力咁放低我變咗重上加傷,老公起到立即過嚟幫我離開,因為吊車不停有人落,老公無怪我還不停安慰我話好多人都會跌,今次喺我人生感到最錯的一次,本來喺一個開心的旅遊比我任性搞到咁,老公話唔得唔好死頂,跟住果幾日我哋喺酒店休息唔好行等回程,我話應該可以慢慢,其實自己有苦自知真係好痛,坐低難起身更難,但都忍住唔想掃慶,今日都係開心只喺自己傷咗,落山後就搵地方坐到集合去食晚餐就回酒店,領隊知道就攞支藥油比我一試。。。明天繼續

酒店早餐

選好試衫比租金



遠處就喺BB場,導遊話半日學識就可上細場還有更高
午餐自費叫咗豬扒定食,湯烏冬再加2杯咖啡

我哋喺學習場試玩
遠處的景好靚

午餐後上吊車

4人一鍋配飯
晚餐一鍋過好似家中晚晚食一煲過一樣

沒有留言:

發佈留言