網頁

2023年12月9日星期六

順利完成個半月的陪月工作

時間過得好快,話咁快又完成一個工作,喺度祝媽咪同BB都健康幸福,雖然每次完工都喺好唔舍得,但開心見到BB健康由出世的2.8到完工已經去到3.985,呢個BB都好乖食得好好已經每餐日間可以食到150,而晚間就比較少,今次媽咪喺第二胎本來跟哥哥簽2個月最後覺得自己樣樣處理到,姐姐又幫得手就提早半個月完工,好彩而家喺處於半退休,如果要等開飯或供樓就難預算,開始休息到3月,本來打算跟家姐過法國探女兒又因時間唔啱,放假又可以去探啲媽咪好開心,過去的個半月都喺好忙,又喺早到遲早回家後好攰都喺老公幫手煮有時就出街食,呢個媽咪第二胎,樣樣都好似唔太緊張唔同第一個,好快就比姐姐跟,早上我去到姐姐就去休息,所以每早都好趕,BB第二個月開始食得慢,喺日間只有我餵到飲好多,但晚間就難搞,希望我完工後就乖,呢個又喺萬千寵愛個個都好想抱,呢個都喺好乖初期可以自己飲飽就自己話,話到想瞓就瞓,後來就難啲因為只要BB有少少聲,姐姐就第一時間去抱講咗幾次都唔聽就無再講,媽媽都覺得無所謂,今晚走時又好似平時收工一樣,只係記得叫媽咪影返張相,媽咪話太忙等我27號回去陪妹妹打針先比返封信,今次又要等上一個媽咪到而家我呢個job都完還未收到,問她就話唔會走我,真好笑,今晚又係搞到好夜因為盡量收工時餵多轉等她們可以多時間休息,last day 又唔知幾點收啲女就提議出街食,我走得就通知她們,今晚又去稻香是旦叫咗幾樣食完行陣就回家

妹妹滿月都喺送紅雞蛋同蛋糕等她們一家健康幸福快樂,3歲的哥哥都好合作同Auntie Angel 影相就立即走埋嚟,好開心

妹妹3個星期就表情多多搵人講嘢
完工日就唔少得大家影張相
今日的午餐整咗她們最喜歡的炒麵,咕嚕墨魚釀豆卜,姐姐唔食豬,另外煮一碗比她一齊食
教姐姐部份燉湯

早一日媽咪想食的酸菜脆肉鯇魚
下午的的其中一樣蝦燒賣
她們最愛的手撕雞
咕嚕肉
蓮藕餅配黃薑飯

媽咪最愛的菠蘿包
哥哥最愛的朱古力蛋糕
有一日想食apple crumble 

翠瓜炒肉眼根配薑蛋炒飯
椒鹽排骨
再做一次有餡的菠蘿包滿足一下媽咪


沒有留言:

發佈留言