網頁

2023年12月29日星期五

韓國的第三天

今日一早都morning call 但就無咁早,今日喺呢間酒店都喺食set,夠鐘就去集合出發先去士多啤梨園但只係去睇唔啱時間無得去採摘,每人有一盒6粒士多啤梨試食,有爆谷同埋朱古力噴泉比我哋用士多啤梨去整,食完就開車去Everland, 呢個樂園似香港小型迪士尼樂園,呢個樂園有熊貓館,獅子館,大笨象長頸鹿樂園仲有好多其他好細嘅館導遊第一時間就帶我哋去雪鴞場,講完附近有咩地方同集合時間就解散,午餐都喺自費喺樂園食,全團除咗我哋2個都喺個度玩,我就同老公慢慢周圍行,先去4季花園導遊講到好靚必去但我哋都有坐火車仔遊院後行多一陣就去坐玻璃車去睇獅子老虎,熊貓館太長條龍所以冇行,又搵唔到大笨象長頸鹿嘅地方,最後都係冇去跟住我哋就搭返吊車上山跟住就坐shuttle bus返酒店集合,自費晚餐食燒肉,呢個燒肉都唔算貴,但肉只有腩肉,牛扒同雞扒,有金菇同其它菜,無飲品只有水,可另外自費自己買,食完又回酒店沖涼休息。。。明天繼續

早餐酒店2日的set 

士多啤梨園每人一盒有6粒



Everland

坐玻璃車去睇獅子老虎

午餐又喺食呢個豬扒,都無咩好選擇,呢度就無咖啡,只有水或其它飲品都喺自費
坐吊車上山






喺呢度食燒肉

今次2人一鍋,每人先有幾塊腩肉,可以用菜加醬包嚟食

雞扒好大食一塊已經夠

沒有留言:

發佈留言