網頁

2021年10月30日星期六

同家姐,細妹,細女午餐在校長燒肉

放咗差唔多2個月,班又開唔成,悠悠閒閒又好似忙忙碌碌話咁快下星期一開工啦,本來預計3-4號先開工,個媽咪提早個半星期入院開刀,點知再早幾日28號突然穿水加陣痛入咗醫院生咗所以又提早星期一開工,原先星期一做完檢查同啲女去試校長燒肉,大女咁啱休息,點知星期一開工就諗住同細女去試先,有時間再一家去,點知咁啱家姐同妹都得閒,知我開工又無時間同她們食,咁就一齊去試,12點幾去到都多人,我哋未清楚,淨燒肉或燒加打邊爐都係入坐計2個鐘,之前睇個4個人就可坐4個鐘,原來要食埋魚生先可以咁家姐話每人都喺加20可以坐耐啲就燒肉,打邊爐,魚生一齊食,其實只得我同細妹會食少少,家姐同細囡唔太愛,但多坐2個鐘就食得舒服啲,呢間真係好多嘢食,如果2個鐘食齊都好趕,淨燒都好多款,加埋打邊爐就太趕,但價錢唔貴又多選擇,熱盤都多,飲品款都多,有十幾種花茶料可自選,火鍋湯都有3款自選,魚生就有幾款,但每次都喺攞少少,樣樣少少都食唔齊,下次可以再試,雖然話4個鐘我哋都喺3點幾就走,出到去出面已經收哂嘢,我諗如果真係坐咁耐就要問最後取食物時間,今次平均每人連加一都喺$175左右比韓燒貴少少,但呢度就多嘢食,食到魚生就好抵食,好似我哋唔太食得呢個價都合理,甜品就唔多,晚餐貴就好似有埋雪糕,家姐好開心話好平下次可以再嚟,要等我完工平日食就更抵,食完行一陣就各自回家,今晚同細女都唔洗食,只係簡單整些少比老公同大女,開開心心又一日,明天準備一下後天就開工

小碟就喺每次攞魚生只可3樣,每樣2片

喜歡沙律都唔錯

打邊爐,火鍋細細都幾好

甜品就一般

火鍋部份料
各種粉麵
魚生專櫃要有魚生貼紙先可以攞
都有一啲壽司卷
沙律吧



燒物都好多款


沒有留言:

發佈留言