網頁

2021年10月11日星期一

每月同同學聚餐之德興半圍菜

時間過得好快每月一次的聚餐又到啦,上次食完話搵另一間,點知confirm咗日期時無人提議去邊,最後又去返德興,而家主打食自助打邊爐,而我哋去咗3次都喺食小菜,6個有個同學唔想食都無得轉,今晚好多人我哋訂早咗約7點到已坐咗8成客,個個打邊爐冷氣唔多夠,我哋食小菜都安排坐喺中間,初時感覺好熱到齊人時叫咗半圍餐一試,價錢雖然比幾年前貴咗幾百蚊,但菜嚟後可能太耐無食,又唔想叫返之前的2人餐,見菜式無咩點改,今次呢半圍都好多嘢食,個個食到好飽,埋單每人$250都唔算太貴,我就好想試打邊爐,可以邊食邊等,個帶位姐姐話可以坐好耐叫我哋試,每次都話好下次嚟再試

呢個6小碟擺相雖然唔太靚,燒肉皮還好脆好好味,同學覺得皮蛋好味
龍蝦仔就喊咗啲
金沙南瓜蝦球好好味

竹笙雞絲翅
花膠扒玉掌
浸菜
風沙炸子雞,皮脆有啲位喊咗啲
蛋白菜粒炒飯
餃子每人得一粒就少咗啲
生果好鮮甜
奶皇千層糕啲同學好好味
蓮子紅豆芝麻湯丸,蓮子太硬,芝麻湯丸就好好味








沒有留言:

發佈留言